Friday, October 20, 2006

sebegini dan sebegitu ....

really sad...
really ~ really ~ really.....
dah ditakdirkan berhari raya "sebegini..."
walaupun terpaksa "begitu" ...
aku akan buatkan raye ni adelah raye yg paling special...
esok pagi nk balik kpg..
untung dpt "laki" yang sedaerah ni ekk B..
balik kampung sesama.. berhari raye sesama..
berbaju raye kale same.. (bile mengenangkan semua tu.. baru aku leh lupe masalah "sebegitu"...)
lepas diskas ngn B .. kete sape punye turn balik tahun ni...

ngan WHH ke ngan ngn Che BU... n the winner is "CHe Bu.."








suke... =) tapi tu la.. sementare ber-2 ni.. naik kete kecik pun tak pe laa.. barang tak banyak sgt la.. tapi ttp banyak arr.. kotak2 utk barang hantaran aje dah 3 kotak A4 yang besar tu... baju raye mmg kompem sangkut dlm kete aje.. beg raya sorang sebiji.. kuih raya lagi? hurmmm .. xpe2.. seat belakang kosong lagi... yeayy... tak sabarnye saye... menunggu hari esok..
semoga perjalanan bertambah baik

kepada dop.. rakan senasib ku yang "sebegitu" tabah laaa dlam menghadapi hari raye ni ye Dop.. nak wat cemane dh nasib kte dapat boss ngek ngek... bergembiralah walaupun sebenarnye kte tak berape nak gembire...

thats all... i'll be back on 31 Oct 2006. enjoy ur holiday.... cheers....

4 comments:

mazrah said...

selamat hari raya.maaf zahir & batin.

selamat balik kg - semoga selamat perjalanan

selamat bertunang - ish,tunang dh eina..sob sob sob..tisuuuuu!!

DarkWan said...

Huuuu. Aku kuciwa. Raya untuk siapa.

Hari ini..
seorang wanita..
di dalam rumahku..
menangis..
Kerana telah kehilangan..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
nota linux'nya. Hak hak hak. Saspen ko.

Aku ngantuk. Whoahhhhh. Tapi raya mesti mau terus. Hidup raya! Hidup raya!

Zakat fitrah pun belum baya lagi. Kecohhh je aku ni nak raye la ape la. Hak hak hak.

eiNa said...

yippii...

selamat... semuanye sudah selamat... alhamdulillah... =)

daineso said...

apa yg sebegini dan sebegitu tu.. xfaham

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails