Thursday, March 08, 2007

perasaan yang ntah apa-apa..

Hishhh.. xpatut sungguh perasaan ini..
Tutup mate..
Tutup hati..
Pejam mate..
Cakap ngn die jgn pandang muke..
Jangan tengok muke die..
Jangan betentang mata dengan die..
Jangan!!! Jangan!! Jangan!!
Very dangerous!!!
Huhh… (jantung aku bedegup kencang mehh…)
aiyakk..
Ibbi..ingat ibbi..ingat enche Adzmi Idham Abd Halim tu..
Ingat budak bongek tuu…ingat ibbi selalu kan.. mmg selalu ingat ibbi pun.. tapi…..

Hishh ape laa perasaan ni..
Jahat sungguh..
Tapi kenape ehh …
Die mcm ade iras-iras dgn si TuTTT gitu…
Tinggi.. yep..
Rambut… yep..very definitely.. nmpk sgt lembut.. mcm gune jari pun bole..(belum sentuh tu)…
Kulit..yep.. lebih kurang la..
Hishh.. jahat sungguh nafsu aku ni..
Tapi bukan jahat mehh.. cumenye die membuatkan aku FLASH BACK pade sesorang..
On that day he came to sign the offer letter aku dh teruja..
(beperang ngn perasaan sndiri nih)
Ihhh lerr.. bukan ade effect sgt pun..
Sbbnye die bukan duk dlm opih nih..
Die akan ke HP gitu.. team mane aku xpasti..tp die budak unix..
Aler…. Tak sepatutnye aku beperasaan begini.. tapi ni la dugaan kan..
Ehh bukan dugaan.. godaan..
Aler… ntah-ntah aku je syok sndiri..
Die xde ape pun.. die cam biase je..
Aku pun cam biase jugak ape.. cume nye die membuat kan aku teringat pada somebody..
Mungkin sbb itu perasaan aku bekocak gituu..
Teruja kot… =)
Hari ni jet u.. esok sure aku dah lupe..
Luse mesti dah tak ingat..
Dah bape banyak candidate aku dtg dan join.. pas derang onboard.. aku dh tak de rase ape pun..

Kepada ibbi.. kalau sempat bace blog ni.. im sory b.. hehe.. “pinn pinn aje”
Syg ibbi sorang aje la.. :P~

2 comments:

mazrah said...

oit oit oit... meh pass kat org jek budak tu.... kihkihkih...
tapi tapi tapi.. not my taste la... huhuhu...

sile lupekan yek

dan sile jaga tatasusila...

eina said...

huehuehe..baik cik..

i know its not ur taste meh.. :P~

senyum sesowang jerk nih.. hiihikkhsss...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails