Friday, March 02, 2007

::tekanan::

Sebenarnye aku pun dh malas nak menghapdet blog ni..
Terase macam nk pupuskan aje..
Terase jugak sayang ..
Nnt bile aku xde tempat nak meluahkan perasaan ..
Xde tempat nak mengadu nasib..
Xde tempat mencurahkan kasih sayang.. (mcm sekarang..eh hari ni..)
Tak best jugak kan..
- bese la.. mud org tetekan.. selalu aje gitu..

tekanan petame.
- candidate aku yg direject sbb teknikal interview 5bulan lepas, join bawah rekruter lain.. jumlah yg telah dikenal pasti 5 orang besamaan 1k telah lesap …

tekanan kedua.
- selalu gaduh ngn ibbi aku tu.. ntah apa kene laa mamat ni..hishh..sungguh bededikasi sekali keje.. smpai aku pun dia xpeduli lagi dah..nak bantah pun tak bleh jugak.. untuk sapa nnt..untuk akak jugak (nada Ogy Ahmad Daud)

tekanan tiga
- USB cable aku ilang kat opis. Aku xtau sapa curik.. atau aku yg miss place..sll aku tinggal kat cpu gitu aja.. xdak sapa nk amik.. masing2 ade workplace memasing..tapi dh 3ari aku cr USB cable hensepon aku ke CPU aku tak jumpa.. pelik nih…aku bawak balik ke?? X rasanya…aiyoooo.. mana aku letak??

tekanan empat
- nak p jejalan.. waaaaaaaa.. dh lama aku angan2 nak p jejalan.. xkigha la genting ka.. pangkor ka.. A FAmosa water world ka.. tp asal aku plan je..nnt mesti clash ngn bende lain…sungguh tak puas ati..

tekanan lima
- aku mmg suka mncari tekanan.. bende yg kecik2 pun akan aku besarkan sehingga menjadi tekanan dalam pale hotak ku ini…ape ke jenis laaa cik norazlina haron nih…

oleh yang demikian.. jangan la melayan tekanan….atau tekanan akan melayan anda…


sambil nyanyi lagu neh kekuat..

Artis : ElyanaLagu : Tak Tercapai Akalmu
/Ku congak apa yang didepan ku
/sebelum atur langkah
/ku tahu kan ke mana
/tak mudah aku kan diperdaya
/dengan pujuk dan rayu
/hasut ke dunia mu
/*sesungguhnya ku
/lebih dari yang kau tahu
/baik buruknya sesuatu
/sesalunya difikirkan dulu
/ CHORUS:biar berdentum
/langit runtuh dan menghempap diriku
/tidak tergadai tata susila ku
/yang menggambarkan siapa diriku
/biarlah bergoncang
/bumi di telapak kakiku ini
/namun takkan ka rubah pendirian
/yang membuat aku menjadi aku
/mungkin sukar tuk ku fahami
/kerna tak tercapai akal mu
/jangan ku kau sasarkan sebagai mangsa
/yang kau sangka mudah rebah
/santun bukan yang ku lemah
/mudahnya rosakkan dari membina
/mencemarkan dari memulia
/tak menghirau dari mengendah
ULANG *ULANG CHORUS

3 comments:

mzrh said...

jangan la tensen...
org pun tengah tensenn juge..

nnt semua orang tensen.sape pule yg tak tensen nak memujuk orang yg tensen.

uwaaaaa.. ku tensen jugee...

eina said...

:D

tensen kan?!

mzrh said...

ha-ah.

uwaaaaaaaaaaa!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails