Tuesday, November 14, 2006

hapdet terbaru...

roadtax che Bu dh dapat...
roadtax che hi pun dh dpt..
lagi?
arh..ujung bulan ni nak p pasang CD player.. hehee.. jgn jelesh tau.. (tapi sekali-kali ingat rasa mcm tak buh pun tak apa..)
memandangkan masa akan datang lagi memerlukan uwang...
tapi sbb "keinginan sesorang" tu.. insyaallah akan diusahakan..
tengokla cemana.. begantung pada aku punya appraisal jugak nk naik bape hinggit...
kalau duit candidate so far.. mmg lpas la utk cd player CHe BU kan? lebih pada lepas tuuuuu....
hurmmm
make up keta cantik2 pun... bukannyye nnt tdo dlm keta..makan dlm keta... hidup dlm keta kan? tapi.. nk le jgak tengok kete tu comeiii aja..
rim dh cun..hehee.. tak yah pk2 nk tukar rim lagi dah...
**arkk rim? =( pagi tadi aku parking rapat sgt ngn divider jln.. rim sebelah kanan teguris... banyak jugak arr.... waaaaaaaaa... tgk keadaan rim tu terus aku "cebekk" smbil usap2 rim.... hitam jari aku...**

awal bln 12 ni pun kene balik sp gak nih.. mak ngan abah dh dpt tiket penerbangan ke Mekah.. pd 9 Disember... paling2 busuk pun aku nk balik 7 - 8 - 9 - 10... atleast.. 9 - 10 tu leh gi "kursus" .. kursus tu la.. yg byr 80 hinggit.. dpt sijil tu baru leh planning ngn senang hati.. ape name dia ntah.... xpasti.. tapi kursus tu biasanya org akan pegi bepasangan la kan...heheee......
soklan2 cepu emas yg sll org tanye aku sekarang..
"bila ko nak langsung?"
"bila kenduri?"
"waaa.. jgn lupa jemput tau!!"....
aiyakkk... saya tidak boleh bagi jawapan yg pasti lagi la...
masih dlm perancangan.. tapi yang pastinya tentulah di tahun hadapan..
bulan bila.. tarikh bila.. besabar aje yer... akan di hapdet.. setiap masa...

tata 4 now... =)

p/s: tak sabarnye tunggu weekend nih kan mzrh?! dh lame simpan rindu.. cerita.. gossip nih...

3 comments:

mzrh said...

yeay!yeay!!!!!

weekend ni kite tido sama-sama yek.. ;)

Nama Saya tHeMiNt said...

...wooo... duit candidate dah cukup utk CHe Bu aja eik... kenapa parking sampai langgaq bahu jalan ar?... nak balik kampong bila nih?... nak tanya soklan cepu emas jugak laa... 'eina, bila nak langsung?', 'eina, bila nak kendughi?' & 'eina, bila nak kahwin ni?'... hehee... jgn maghah ya budak CHoMoT... =)

eina kata... said...

to mazrah:
yep.. x sabar rasenye hati ini..huhuuuuu.. nk mcm dedulu...sembang2 atas katil... duduk temenung tepi tingkap kan?...

to themint:
aahh.. rim saya dh calaq arr =(
shedihh....
ntah la.. cuba tanya kat adzmi idham.. dia ada jawapan arr...
bushukk!! =P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails