Friday, May 18, 2007

ni belum update yang betul

hari mengular..ialah bemaksud apabila boss kamu tiada di pejabat maka kamu akan besuka ria walaupun satu hari saja…

upss.. tak leh buat entry pasal keje/stress keje.. nnt menejer komen.

Sebenarnye aku mmg la sangat2 terase kerinduannye.. ye ler.. kalau dah biase dgn dia..paling lama xjumpe pun 4 ari.. tu adalah paling lama..
hurmm ni dah nak masuk 1bulan lebih .. dan mungkin 2 bulan akan jadinya.. waa…
cuba bayangkan kamu sekalian di tempat kami..

hurmm.. a very very very sedih la..
banyak jemputan walimatul urus dari kawan-kawan.. insyaallah akan di penuhi semua undangan kalau tiada aral yang menghalang.

Hurm.. saye tengah mencari idea nak update blog la.. saye tatau nk update ape sebenarnya..
Tapi saye nk jugak update..heee.. bongek kan saye ? :D


6 comments:

mzrh said...

"ni belum komen yang betul"

kahkahkah...
[mcm takde motif la pule ketawa begitu.hm.ala.bior ler.bkn komen yg betul utk entry yg betul]

ahahahahaha...eh, ihihihihi..

a3LiNa said...

kih kih kihh...

ntah ape2 jerk kami berdua ni kan?

:P~

mzrh said...

hihihihi...

eh kamu, pegi makan ler.. kami tkde mood nk mkn...sejukkkkk

a3LiNa said...

kami baru sudah makan nih..

kami tengah siapkan updet yang betul2..

hehee...


pssstt..kte mmg tak dekeje ri nih :P!

Adzmi Idham said...

...haduh, lapar nih... mana nak cari benda makan nih...

aik? ada mkn2 ka kat sini? join boleh? heeee =D


...la la la laaa... eina CHOMOT... huhuu... =D

a3LiNa said...

iBBii...

komen yang betui2 la.. komen makan ja.. nak makan bihun sup kat ramal junction ek... =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails