Tuesday, February 17, 2009

Aira tolong mama kemas... =D


hello kengkawan... apa khabar suma? saya tengah busy nih...
saya tolong mama saya ngemas... mama saya tak pandai susun kertas2.. abih surat2 mama saya tolong kemas kan.. tempat letak henpon deddee pun saya tolong alihkan.. apa laa mama ngan deddee nih.. suka letak barang rata2.. mama , mama letak play gym nih dekat ngan rak ni kenapa? mama nak halang Aira panjat kat sini jugakkan...
biarr aarrr.. Aira nak panjat2 suma x boleh... mama nih kedekut betul!!! nak panjat sofa tak bagi.. nak main bawah tangga tak bagi.. nak panjat rak tv pun tak bagi.. semua tak boleh!!
tension laa mcm nih mama.. yang mama tau.. letak Aira dalam play pen.. nnt Aira balik umah wan baru mama tauuu... !!!
sekian cita pasal Aira mengemas!!!

6 comments:

Elyn said...

aira meh tlg aunty kemas umah plak.... wafiq pun ske buat sepah!!!

Magnificent Moments of Life said...

alah-alah, pandainya anak dara ni mengemas erk. so comei.....

tomme said...

gerammmnye aku tgk si aira ni.... nnt kita jumpe time knduri aunty mazrah ek.. insyaAllah.. nnt kau dok mana eina? kalu nk stay umh lokman pn blh je, tp kna bwk toto ngn bantal.. maklumla, umh 'bujang'.. hehehhe

eiNa said...

elyn: aira anak dara, kunun tunjuk rajin kemas la kan.. :P

linda: nnt aira tlg kemas kat aunty linda jugak...


tomme: aku duk otel sri malaysia.. =D malam sabtu tu ko bawak laa aku jenjalan ke kat danga bay ke.. jln2 JB nih aku ingat2 lupa dah la.. aku p sabtu pagi.. ape2 nnt aku msg ko..

Aku Bukan Bidadari said...

Aira.. skrang kita belum pandai kemas lagi.. nnti sikit hari kita pun nak tolong lahhh

mummy_adam said...

aira nie dah se'geng' adam nie.. rajin mengemas.. bagus.. bagus..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails