Thursday, August 20, 2009

..AL-HAMDULILLAH....

Alhamdulillah...

anak dara tecit saya sudah sihat... =D
gumbira tak tekira hati saya bla tgk dia dh bemain..besembang dan begurau...
betambah manja jugak..
terima kasih kepada Dia yang mengingatkan saya jangan lupa padaNya..
saya yang sering lalai dengan suruhanNya..
dugaan yang diberikanNya kali ini sungguh menduga... Alhamdulillah..
saya sangat2 bersyukur anak saya sudah sihat!!!
terima kasih kepada Mak yang dtg naik bas jauh2 mai tunggu Aira..
wan dan suma ahli keluarga saya yang byk bagi kekuatan pada sy...

sy sangat gumbiraa jgak sbb akhirnya saya dh dpt baby sitter...
ekceli jiran sebelah umah saya yang offer.. dia offerkan maid dia utk tlg jaga Aira..maid dia pun suka sangat main dengan Aira..
maid dia sebaya ngan mak saya.. dan mmg muka yg blh dipercayai laa..sekurang2 nya Aira dpt perhatian lebih sbb dia sorang je ngan anak jiran saya..
anak jiran saya nama Nabila.. dia pun dh besar 6thn, dan sangat teringin nak adik.. :)
sbb tu mama dia offer maid dia utk jaga Aira merangkap jadikan Aira adik angkat Bila..

so Bila dapat kawan, Aira dpt baby sitter... dan papa Bila tu ekceli pelakon.. =)
uhh.. baru sy tahu saya bejiran dengan pelakon tau!! satu ketika pelakon tu aka penyayi gelemerrr laa jugak.. tp sya tak berkesempatan lagi nk berjumpa dia....
Alhamdulillah..apa yg terjadi tuhan dah aturkan semuanya.. dan telah permudahkan urusan saya sekeluarga..
harap lepas ni Aira dh tak sakit selalu.. saya pun tak risau sbb bibik dia tu nampak caring dan selama 2-3 hari ni mak saya akan pantau dr jauh..

saya rushing nih.. byk lagi nak cite tp keja menimbun sbb saya awayyyy dr last wednesday smpai wednesday semlm... seminggu tuh... kebetulan senin smpai semalam saya sakit mata... huhuu.. dpt laa saya berehat sepuasnya.. so cargass buat kejaa... :D

4 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

Alhamdulillah..semoga dilindungi Allah dari mara bahaya buat kita :)
aku pun dpt mc 2 hari sebb demam.

azzamoro said...

alhamdulillah. syukur..nanti buka puasa ramai2 nak jumpe aira..

sape pelakon tu kak ina?

mummy_adam said...

alhamdulillah.. big girl dah sihat :)

eiNa said...

elis: tq.. semoga Allah sentiasa melindungi kta..

azza: insyaallah.. kta jmpa bebuka puasa nnt..

ps:pelakon tu dulu penyanyi kumpulan K**l.. :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails