Friday, November 12, 2010

jumaat yang nyaman..

bangun pagi pun macam liat jek..
nak-nak pulak sekarang kat opis memang tak banyak keje..
huhuu maklum la tengah menghitung hari last..
hurmm tak sabar betul nak mulakan kerjaya baru..
bersemangat nih.. sebab dah rasa macam lama gila tak buat recruitment..
enjoy sebenarnya buat recruitment ni, nak2 time interview candidate kan..
hohoo macam2 betul..

minggu depan raya haji. cuti aku tinggal sehari which is aku nak guna untuk 3 Dec atau 18 Nov..
sebabnya adik ipar aku nikah 19 Nov.. n kenuri 4 Dec.. nak balik time nikah, nanti kenuri dalam 2minggu je gap nak balik SP lagi.. kalau ikutkan hati mmg aku nak balik kedua2  tapi aku dah tak de cuti dan sebab aku tgh serving notice bleh jek aku tetiba demam tapi tak mo la..perbincangan meja bulat ngan enche dmin pun nampaknya tak nampak keputusan lagi.. makanya kompius laa aku untuk beberapa hari nih.. :(

2 comments:

ann @ hatiberbunga said...

hmm.. nk bagi cadangan pun mcm tak pandai. hehe..

lily lotus said...

siannya. dalam dilema ekk. kalau ly balik jer 2 kali..hihi..bukan selalu dapat balik

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails