Wednesday, November 24, 2010

terima nikahnya....

salah satu sebab kami gamble balik minggu lepas jugak sebab adik enche Dmin nikah..
tu la kan, sebab plan berubah2 kami gamble balik malam raya jugak..ingat kalau balik pun, nak balik malam khamis tuh jek.. sebab cuti kan sehari..kena la manfaatkan cuti yang sehari itu...tpi memandangkan kalau aku p keja pun setakat nak buang masa 8 jam duk guyang kaki ngadap intenet, baik aku cuti (sendiri declare) ajek...
ok, continue dengan cita asal.. ialah nikahnya si Hairi Affendy adik kepada Adzmi Idham dengan pasangannya Izni Yusrina petang jumaat lepas Asar...
amik kau..sekali 4  pasangan menanti tok kadi..nasib baik kami pasangan petama sampai..makanya, mereka la dinikahkan dulu...

1st  time jugak aku jadik "tukang sibuk" dalam majlis.. ye la kan, adik2 ipar aku lagi 2 org xdapat cuti shidae ngan min.. so, aku jadi org kuat la.(kuatla sangat kan..).. tukang angkat dulang hantaran mas kahwin..

jumla tengok gambar yang tak severapa nih... belum boleh jadi photoG la dd nehh..

 me n aira.. 
tudung adalah instant sebab lupa bawak balik tudung, tepaksala cari tudung yang besesuaian..

 
."aku terima nikahnya............" sekali lapaz jek..tahniah Ndit


 semoga jadi suami dan bapak yang mithali yek..
 
 
batal air semayang.. oh time ni saya adalah duduk sebelah Ndit..tolong bukakan gelang dr bekasnya..tapi encik demin tak amik pun gambar saya!!! hampehh.. sya tanya dia, nape daddy tak amik gambar mama pun? 
dia cakap.. "laa..mama ka yang bukak rantai tadi... takpa la bukan mama yang kawinnn" haihhh laaa.. laki aku nih.. tak sporting langsung..penat bini dia duk jadi orang kuat tauu.. huhh..merajuk sehari!!!!

 
sukanya mereka! 



 selamat pengantin baru.. Pak Ngah Ndit n Mak Ngah Izni...jumpa kenuri pada 4 dec nanti....

4 comments:

Elyn said...

selamat pengantin baru utk adik ipar u...

hihi dlm byk2 gambar leh lak laki u lupe nak snap ek...

lily lotus said...

seronoknya balik kg lagi. jauh pun jauhlah. ngeee :D

kinna said...

sian kat pengantin lama yg cuba enter frame..hehe

ann @ hatiberbunga said...

sgt 10x suka baju pengantin perempuan tu. sgt lah cantik.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails