Sunday, May 22, 2011

Aira dan Sports Day - Part 1

sabtu. 21 May 2011, Taska/Tadika Dunia Elit 
for the first time Aira Irdina, 3 tahun participate on her school event -Sports Day Elite Kids World-...

Bangun seawal 7 pagi, mandi tanpa paksaan dan besiap nak ke padang..

pakai stokin dan kasut sendiri..
kasut yang masih berbau kedai.. baru je beli malam sebelumnya... :P

 i am ready... mulanya nak pakai kasut hi-cut barbie tu tapi kasut tu terbesar sket..
susah plak dia nak belari nanti dengan kasut besar..


sampai padang teacher Muna ikatkan dengan 'kain biru" as rumah biru.. 

masa ni muka ceria sahaja..

beratur tunggu acara bermula,.


dengan kawan-kawan Aira, Tina , Rayyan


 by 8.30am, baru majlis bermula..agak lambat jugak acara bermula.. nasib tak hujan..kalau tak kesian bebudak tu..


Aira bebaris nyanyi Negaraku dan bacaan doa...





Negaraku dan bacaan doa..


ps: to be continue boleh... sebab banyak gambar aku nak upload x lepas...
pss: this update dedicate to my daughter.. nanti dah besar pandai boleh baca  dan tengok ye Aira..

2 comments:

alyyani said...

aira masuk game apa tu? nak tgk lg :)

eiNa said...

alya: masuk 2 game bawak ring dan bola jek..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails