Monday, May 16, 2011

citer basi

tudia ..ini orang sudah malas nak membebel..
sebab entry yang ada sumanya adalah entry basi..
kejadian seminggu lepas.. minggu berikutnya baru nak citer..
ceciter..ceciter..

tak pe la,.. asalkan ada orang sudi nak baca.. ade ke orang nak bace nih?

minggu lpas bekampung di rumah mak lang di BBST..
Aira suka la dapat main dengan kakak nisah , ngan aiman...
sampai malam mainnya..

beriadah bersama..

tengok nisah ada latihan untuk  hari sukan esoknya ..

main sampai letih.. ajak balik umah pun tanak dah... 


ehh..sambung nanti bleh, ada lagi ni citer adiah besday aira nih... tpi aku dh malas nak type.. :P

ps: next week aira ada sports day plak.. tak sabar tengok aira besukan plak.. 3 tahun pun dah ada hari sukan jugakk..hehee ..anak aku dah besar weh!!!


1 comment:

kinna said...

ade je kwn aira yg nk baca..hehe..
wah..dh ade sukan..syoknye!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails