Tuesday, September 05, 2006

tak tahu nak update apa

hari ni saya berpuasa..
setelah berhari-hari asyik postponed jerkk...
ari ni aku nekad dan tekad,..walaupun sebenarnya perut aku lapar gile..
smalam makan mlm (meggie jerk pun..) mls nk p beli makanan..
pastu..tak bgn sahur.. siang tgh hari tu..makan kue tiau tomyam..
bayangkan la.. perut aku dh tak terisi nasi selama 2 hari lamanya...
day be4 that..aku atas bas...pun makan bihun sup je sesudah smpai..
siang breakfast mi goreng.. oo..last aku makan nasik ialah
hari ahad..makan ngn B kat umah B...
arkk..mcm nk pitam pun ada nih...
nenoneno...panggil ambulan cepat!!!
ptg ni plak derang ada makan2 sbb besday pugal..
hahh.. sabarrr...
kuatkan iman anda... =)

2 comments:

dopwang said...

Ala. Baru nak open sikret recipe ko pose pulak.

Haih ~

p/s: 4-3-4-3 .. huehuehue

eiNa said...

hurmm..ari masih panjang...
slip gaji makin cantik...
isi gaji makin cantik...

p/s: tak der maknenye dah 4-3-3-4

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails