Thursday, September 28, 2006

puase ke-4

semalam gi bebuke kat Ramal Junction besama ngn encik demin....
order bleh tahan la.. kangkung ikan masin+sotong pedas+ayam goreng kunyit...
azan jer.. terus bace doa.. amin...makannnnnn... ramai gak org bebuke kat situnyer...

sblm bebuke tu aku dh rase mcm ala2 nk pitam dah..tapi leh control lagi la kan...
lpas makan..xlame pun ktorang makan....then terus gi Warta..
nak repair hensepon 7210 tu.(dah tak de display) cane leh rosak aku pun tatau..
alih2 je xde display.. =(

mase gi kedai hensepon tu aku dah rase cam xlarat sgt dah..pedih perut..sakit "ulu hati" (rase mcm menyucuk-nyucuk tuuu)...dah tu pulak perut dh masuk angin..ditambah ngn sotong pedas yg aku makan tu..
then gi draw duit kt bCB..
mase tu ade "org" tu dh mrh2 aku.. sbbnyer aku kuarkan duit saving ktorang tanpe pengetahuan die.. =(

(sorry B.. i explained 2 u already rite...forgive me..nnt gaji org ganti la..org xde duit minyak dh nk gi keje =( ... )

tgh2 "org" tu tanye *bla..bla.. bla...bla...*** tetibe je muke aku jadi pucat... ditambah ngan peluh2 sejuk tu..
"org" 2 dh panik dah..
papah aku smpai parking...
mase dlm lift byk kali "org" tu pesan..
* jangan pejam mata...abg ada kt sebelah niiii.... jgn pejam mata...* dua tiga kali jugak la...
sambil genggam tangan aku kuat...
masuk je dlm kete.. dummmmmmmmm..

smpi umah dah ok sikit dah...tp pagi ni terus badan panas.... nk MC..
tapi ade candidate dtg nk amik Offer Letter die...
pk keje..hehhh.. lagi betambah demam aku....

ermm tepk.. kenape aku pitam ehh smlm??
low blood preasure ke? erhhh.. ari tu darah aku dh ok dah..ntah ler.. xcukup makan kut.

quote 4 today:
Age may affect the physical body,but it need not affect the power of thought"-
dr.forrest c.shaklee-

1 comment:

DarkWan said...

macam drama Melayu daa *tanpe menyebutkan babak yg mane satu*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails