Thursday, September 14, 2006

tanda tanya?

yeosh... (curi trade mark darkwan!!)

heeeehh... terasa mentallity aku untuk bekerja semakin down..
semakin menjadi-jadi.. tambah2 lagi slps aku bace satu forum yang agak panas yang berkaitan ngn kampeni nihh....
ntah ler.. ekceli ape yang derang perkatekan dan bincangkan mmg ade betulnye...
tp as a one of the management and recruitement team.. agak menyakitkan jugak...hurmm....
ade satu kenyataan yang agak direct ... yang mane setiap pagi aku bangun.. ayat tu terngiang-ngiang dlm pale otak aku... betape besarnyaa impak dlm pikiran aku slps aku bace forum tu...
- hati terluka-

malashh arrhh nk cite pasal keja.. nnt akan jadi sindrom kemalasan berpanjangan...

we never get what we want,
we never want what we get,
we never have what we like,
we never like what we have,
still we live, still we love, this is life ...

betul kan? lpas aku dpt msg ni dr Vander Edwin ape tah name dia.. =P
smbil drive dlm kesesakan lalu lintas yang amat teruk di TUDM-Seremban...
aku fikir every sentence dlm ayat tuu...
hurmmm.. salah satu sifat manusia... tak pernah berpuas hati dengan apa yang mereka ada....


lately....
tdo aku asyik dgn mimpi...
mimpi yang indah..ahaaa...
every nite..hearing his nice voice...talked a sweet things...then get sleepzzzz....
morning..woke up.. hering his sweet voice..with a full of motivation for me to go work...
just so sweet.... arkhh!!!! cepat laa banyak duit... can be together forever...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails