Monday, January 22, 2007

akhirnya .....

akhirnya aku telah memilih..

walaupun smpai sekarang aku masih celaru.. masih bingung..
rase mcm buat keputusan yg salah..
aku masih belum besedia...
untuk behijrah ke tempat yang lain..
antara alasan aku .. aku mmg masih mentah dlm arena ini..
ketika aku bertemu dengan boss aku..
die tanye.. ape yg menyebabkan aku rase aku lemah..
aku ckp byk bende aku kene belajar.. aku bermula dr bawah... n aku bukan jump dr saatu kampeni ke satu kampeni dgn high jump!.. mungkin kalau nk dibandingkan dengan wang aku akan memilih ke sana.. tapi aku belum besedia..
kesimpulannya.. aku belum besedia...tunggu la.. lagi 6 bulan.. 8 bulan.. atau 12 bulan.. by that time aku yakin aku bole bediri dgn lebih kukuh... =)

sedih jugak ekceli.. tapi itulah hakikatnye.. mlm ni balik kmpg..
esok smbt abah ngn mak kat bayan lepas ..then rabu balik kl balik...
1 feb balik semule ke sp.. cuti lame sket... nk gi survey2.. n nak gi kusus..

"kadang-kadang sesuatu keputusan yang telah kta ambil adalah terlalu risiko...telalu complex..tapi kta hendaklah berpijak di bumi yang nyata.."

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails