Wednesday, October 13, 2010

luka yang tak berdarah!

sedih...

pilu....

hatiku yang berdarah!!! huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

sebab sejak azali aku duk bawak che bu kesayangan .. baru berapa kali jek bawak che tam.. tu pun ke opis yang hanya sejengkal jauh atau ke cyber.jaya atas urusan kerja.. tapi tadi pagi sbb ada appointmnt d PJ, dan aku buta jalan area PJ.. aku bawak che tam dan cik garmin menemani ..
Alhamdulillah mmg selamat sampai destinasi.. wlupun tepaksa u-turn beberapa kali...

tapi...


tapi...


masa nak balik..

tengah lap baik dalam bangunan tu nak kuar dr parking dia...


erkhh... teguris ... terluka.. TERCALAR!!!!

balik ofis, belum sempat cek lagi..

dah nak balik umah baru tengok..


jeng.. jeng..jeng...


nampak dakkk?!!! huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............

ps: sorry dear .. ...wlupun dah behati-hati 200% tapi nak jadi jugak... nak wat cemana kan..  :~(

7 comments:

Diyana Zulkifli said...

aiyok..tatau..hehe

kinna said...

keta br mmg syg sgt..tp bila dh stat calar (dicalarkan atau mencalar sendiri), sy dah tak jg dia bagai menatang myk yg penuh..
;)

mzrh said...

tension kan eina..kite ni kete dah berlapuk tapi kalau tercalar pun boleh jadi tension sgt2.inikan pule kete baru...sabar la ye kawan...

.: Ain Rusli aka Ibu Qaisara:. said...

adoiii...kak inaaaa...baru tuuuuuu...huhuhu...ayyookkkk.. :D

laili said...

kesimpulannya.... x leh beli brand new car.... cian dia.... sesaborla....

Elyn said...

huwaaaa bab ni yg plg tkt nk cite kat hubby!!!

lily lotus said...

erk..polish ok kot nanti

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails