Wednesday, December 01, 2010

mood farewell...

this week is my last week with C**RTiS Technology....feeling..
of coz yabadebaduu.. coz i can go out from this hell !
why i said hell!! coz after our transition from ay ai gee to C*****S .. we got new boss which is serius damn stupid, ego and etc..
tak penah i mengadap bos yang sangat budduuh dan smbg.. even my exboss dengan em.erio dulu adalah 100x better then her- dah buduh.. sumbung lak tu..haihssss...sungguh ngeri... :(

Alhamdulillah  Engkau telah bukakan pintu rezeki untuk aku... semoga Engkau sentiasa lindungi aku dari kejahatan dan hasad dengki Ya Allah..

kita kerja ni haruslah IKHLAS kan..jangan ada niat buruk dan dengki dengan orang lain.. dan kena la amanah..

susah kan kalau ada konflik dengan direct line manager.. dulu i used to be close dengan her when she first join ..tapi bila aku tengok style keje dia..slowly aku faham kenapa background check dia "colourful" ..
jadi HR ni tak semudah yang disangka... orang ingat.. bestnya keje HR.. even aku tak study HR, but learn from job experience is more challenging dari practical study.. (terus rasa nak sambg study Master Human Capital Management) ..

2 tahun 3 bulan dengan ay ai gee - was fruitful experience.. best  keje ngan Caryn, YL,BF , Ivan , maziah.. paling best support Travel Guard.. since go live dari 10 orang staff ke 140++ staff aku recruit derang..
but once transfer to C****** saja... hurmm... tah ape2 jadinyaa... melingkup la gamaknya c.tom ni nanti kalau director tak berubah.. bawak masuk expatriate tak ikut process, buat kampeni macam pak-aku-punya kampeni dll.. :) dah la mengumpat!! :P

ehh..apa aku membebel ntah ape3 nih.. actually just nak highlight minggu ni aku asikk la makan freee....
brekpes org belanja.. lunch tetiap ari ada appointment ..best2.. sure, im going to miss my good friends and TG staff...

me and sis Maziah..

mis seksiteri-sophia, me n suet fun...



ps: opis nih sunngguuhhh aku tak gemar bergambar.. :P x careerrr laaa .. x macam geng2 bas sekolah emeri.o dulu tuh.. 

10 comments:

Elyn said...

selamat berjuang pulak di tempat baru!!

azzamoro said...

kak ina, selamat bekerja kat tempat baru. kalau ade lubang kosong leh rekomen kite eh. hehe

Mrs.R @ Emi said...

gud luck kt tmpt baru :)
comelnyer seksiteri tu..babyface

e.l.i.s.s.m.i.e said...

semoga best ditempat baru yer !!

FIESYAH said...

kak, semoga dpt pengalaman yg lebih luas pas ni di tempat baru...take care..

kak, syah ada tag akak utk msk contest Si Manjaku Comel

mekchu said...

bleh gemuk tu tak lama lagik..

Marsha~ said...

jgn lupe amik gambau opis baru lak.. heheh

lily lotus said...

pic dgn bos tu takde ke. tettt :P ehh kat tempat baru eina tu ada sedara ly kerja kat situ gak. tapi taktau nama penuh. nanti dah tahu ly ckp :)

Salina Inzaghi said...

selamat kerja kat tempat baru yer eina..mudah2an kali ni dpt kepuasan dari kerjaya ;)

ha..geng2 bas sekolah E mmg rajin tangkap gamba kan..sket2 nk lentok hahaha

ANZ said...

ada kerja untuk oracle dba tak... 6yrs exp..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails