Monday, October 24, 2005

haihhhh...

Jumaat
Tak de ape yang menarik untuk aku ari jemaat lepas..sedar je pagi tu dah pun pukul 10 sengah..husihh sakan betul aku tdo…basuh kain…jemur kain..lepak..tgk tv..haihh dah nak kul 1..kak lang keje petang..abg mie pun keje petang gak..ermm nampak gayenyer aku kene bebuke sowang ar nih..x best nyer.. Lajak pizi arr bebuke ari nih..die pun dah ok sket rasenyer.. die slalu jadik mangse aku lepas geram..ntah kenape ehh..asal kalo tgk die je aku rase mcm nk marah je die..tapi die rilek giler..dah ler baik ngan aku..dah memacam die melabur kat aku..so kesimpulannye di sini petang tu aku kuar bebuke ngan die..bebuke kat Da Ship Steak House lagi tu….kat kg baru..smpai je org mmg tgh dah bebuke dah..so tepakse la kitorang bebuke dlm keter je dulu…minum air je dlm kete..peh tu baru gi makan…pas bebuke gi sogo plak..window jerk..huhh kalo ler duit aku banyak…mmg best gile la shopping..last last aku tak beli happper pun..huhuuu.. sekadar membuang mase jerk…

Sabtu…
Satu lagi hari yang sangap bagi aku….haha…mmg ari sabtu adelah ari aku tido.. aku tdo je semanjang manjang hari..tak de wat mende berpekdah langsung..huhh..tapi petang tuu aku gi bebuke ngan zambri n ida kat subang perdane..dah le mahal..tak sedap plak tuh…xpe la ..sesekali terkene cenggitu kan..

Ahad..
Ahad?haihh… pun same jugak…buhsan nyerr idup aku… God give me strength !!!

1 comment:

Anonymous said...

first-class blog! i like it. You may be interested in this football betting uk There's lots of information about football betting uk

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails