Friday, October 14, 2005

ku tekan jugak akhirnya...

Erm..nak tekan ke tak…ermm angkat gagang….letak balik..angkat…trus aku tekan nombor tu..tut..tut..tutt..tut…lame nye nak pick up budak nih..(letak je lahh..) ello..assalamualaikum..arkh!! ade org pick up la.…ello…ello… tutttttttttt… terus aku letak..ya allah ape aku buat nih?janji ari tu tak nak call lagi dah…asal aku call lagi pak cik tu..ntah ler..lately aku rase sangat rindu kat die..hishh…suppose dah tak de perasaan yang mcm tu untuk die..TAK SEPATUTNYE ADE..ahh call orang lain la..

2 comments:

mazrah said...

waaaa...jgn tekan2 lagi!!!! tp,kekadang memang rasa nak tekan jugak kan...tapi kalau kite kan eina,tekan la seratus ribu kali pun..pempuan tu jgk yg jawab "the number you have dialed is currently not in service"...takleh wat ape dah...agaknye mmg kena camtu la eina,baru la rase 'ape guna la aku tekan2'...ape pun,be strong okie...

a3LiNa said...

heheh..tau je no sape yg kite tekan tu kan..tu la..mazrah... mazrahh...mazrah...waaaaaaaaaaaa kite nk jumpe mazrah...rindu arh..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails