Wednesday, March 25, 2009

...BLoG...




Tag pasai Blog saya.. by Yanadzul.. banyak sejarah blog saya nih… nak cita detail.. jum layann….

1. Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
[MINT] 4 each other -> kenapa? Saling bermakna untuk sesama kita… ekceli mean for each other tapi nama panggilan hubby saya adalah dMint..so saya amik la ejaan MINT.. gabungan utk blog saya… juga bawa maksud dMint sangat bemakna untuk saya..saya sangat bemakna untuk dia..heheee..


2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://a3lina.blogspot.com - dari nama saya sendiri azlina kan best tuuu.. pakai nama sendiri…. sbb blog nih wujud b4 saya kawin..nak gabung2 nama masa tu tak pandai..hehee..

3. Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?

Method ala-ala diari tak jugak… ala-ala karangan merepek adala….pasai kehidupan saya..sekeliling saya.. apa saya rasa nak tulis..saya tulis jaa…

4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
Pernahh…. Banyak kali…ekceli saya start menceburkan diri dr blog nih since tahun 2005..masa tu saya blogging dgn blogdrive .. tp tak best pun..pastu cerita2 dlm tu suma sedih dan ntah apa2.... so saya berhijrah ke blogspot dengan azam baru.. entry 1st saya kat a3lina adalah 28 September 2005… masa tu yg baca blog saya ada 3 orang saja.. hehe.. husband saya (dulu bofen)… Mazrah.. Yani (kadang2 je kut ko masuk kan?) ..pastu malas nak update… bila malas rasa nak delete je blog tapi sayang laa.. sbb blog ni banyak menyimpan kenangan saya… dari single mingle.. cintan cintun… kawin..dah ada anak.. huhh.. ruugiii arr kalau delete.. :D

5. Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni
Yanadzul… hurmm.. saya baru je kenal2 ngan blog dia nih.. sekali dia dok SP jugak..mana laaa tau kan kut raya thn ni saya balik SP leh beraya ngan dia ka kan..hehee

Senaraikan 5 orang yang akan anda tag.
1.Yani – itikputih (aku pelik kenapa ko pilih nama nih so aku nak tau…)
2.Mazrah – kelisaputih
3.Darkwan – aku kenal ko tru blogger jek tp bila dh kenal jd mcm kwn2 yg dh lama knai..(kompem ko x jawap tag ni sbb ko pemalas..)
4. emi – lupaa la link blog ko?
5. semua yang ada blog mesti ada sejarah blog masing2... :)

4 comments:

mazrah said...

masa tu yg baca blog saya ada 3 orang saja.. hehe.. husband saya (dulu bofen)… Mazrah.. Yani (kadang2 je kut ko masuk kan?) ..

setianya kami ek... hihihi... :P

eiNa said...

hehee..kamu memang best!! setia baca blog kami yang merepek2 ... :D

buat tau tag tuh...hehee

hailmi said...

apa la ko ni..blog aku pun blh lupa..nmpk sgt jrg msk :p

eiNa said...

heee..mmg pun...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails