Monday, March 16, 2009

..cuti sekolah...

ps: cuti sekolah datang lagi...yeayy..jalan x jem... :P

Aira pun cuti jugak..seminggu Aira cuti sekolah (Nursery) dia...syok laa duk umah main ngan Tok...
mama nak p keja nangis.. nak ikut.. tengok mama balik keja excited !! tunggu depan pintu..
sejak baik dr demam (campak) mgu lepas.. Aira sangat kurang makan.. buat bubur nasik pun tak lalu.. bagi nestum pun x lalu... klu makan pun makan roti Gardenia tu.. cubit sket2 .. mau sekeping jugak la.. kekadang makan biskut tiger.. benda2 camtu je dia nak makan..

risau gak mama sbb dia kurang makan... dah tak tau nk buat apa dah.. haihhh.... tp atleast dia makan gak roti dari x makan apa2 langsung...

Aira sangat suka main pok amai-amai... smbil tgk tv nnt dia buat pok amai amai.. pandaii anak mama nih.. mmg betul kata orang..penat cemana pun.. bila balik tgk anak kita.. ilang segala masalah dan kekusutan... syukur sangat aku di anugerahkan dengan kurniaanNya..


semoga anak mama sentiasa sihat dan cerdas!!Aira tgh explore menan baru.. cara dia maain.. campak ke mana-mana..nnt mama, daddy n Tok akan kutip dan bagi balik kat dia..then dia campakkk lagi..heheee







4 comments:

azzamoro said...

memangla dia suke campak2 barang. Dia nak bagi kite aktiviti untuk melayan dia. Hehe

Kalau kak ina nyanyi pok amai-amai jek, dia terus tepuk tgn ker?

Nazuha said...

psstt.. Aira, kite pon ade menan fisher price tu.. same laaa.. ada jodoh =)

rasenye Aira pakai baju baby looney kaler coklat stripe tepi tu kan? same lagiii.. hahah!

eiNa said...

azza: ha ahh..nyanyi pok amai amai..laju je tangan dia tepuk.. suka sangat.. :D

Mama Adeef: a ahh..baju looney stripe tepi..sama jugak ek?! eh..byk la kta sama ..stroller.. baju.. menan..gimme 5... (aira pun pandai gimme 5 dah mcm Adeef)

mummy_adam said...

keje mencampak2 tu sama lah mcm keje adam..pastu org lain yg kena kutip..pastu campak lagi.. ish..ish..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails