Monday, August 30, 2010

baju raya tahun 2010

Aira
1. baju kurung (1) - checked
2. skirt (1)- checked
3. jeans(2) - checked
4. t-shirt utk skirt (2) - checked
5. blouse utk jeans (2)- checked
6. gown(1) - checked
7. baju basahan(3) - checked
8. baju tidor(3) - checked
9. kasut - checked
10. spen*der - checked

Mama
1. baju kurung (1) - checked
2. tudung 
3. baju jalan (1)
4. kasut/sandal - pakai jek yang ada skang.. kasut bnyk..


Daddy
1. baju melayu (1)
2. samping - pakai yg thn lepas jek
3. baju jalan (1)
4. sandal (1)

tengok sapa punya yang lebih? sakan ye cik Aira berayaa...


 nah.. tgk baju raya aira versi itam putih dulu.. ehhee..

ps: counting days mahu balik kampung.. 

11 comments:

Anasfadilah said...

standard kot bila ada anak,mak bapak,mana ada yg boleh pakai tahun lepas lagi pakai je lah..hehehe

p/s:Ziyyad pun melaram sama macam Aira jugak :D

Diyana Zulkifli said...

mia lagi byk baju raya dr ali..huhu.bkn tak adil,tp disbbkan baju ray abdk laki tk cantik..asal pegi kedai ja,baju kak dia yg byk.hehe

Salina Inzaghi said...

bila balik kampung na?

eiNa said...

dila: mak pak dah puas beraya dah.. ziyyad nnt jln kutip duit raya banyak2 kay...

donat: memang,sesungguhnya baju pempuan lebih cun2 dan lawa2.. tapi k.eina pun tingin beli baju boy jugak nih..apakah??

kak nani: rabu, 8hbln sesubuh hari..akak blk swak? bile nk bebuka ngn Emerians ni

mekchu said...

double tripple chin dia wat peace.... kemain sakan aira.. eh, dia dah pakai spender ke? dah tak pakai pampers??

mzrh said...

teringin beli baju boy eina? apalagas... hehe..

cik aira, lama ke beraya kat kedah nun?

e.l.i.s.s.m.i.e said...

nuha punya pun banyak tahun ni..mak dia selai ajer..hehehe

eiNa said...

mekchu: spender dipakai bila pakai skirt/gown jek.. cover pampers ..so pakai la spender cantek2..ehehe..

mazrah: keinginan mcm dh ada.. tp belum ready kut.. aira rya kedah smpai 19hbln.. mzrh ade kt selangor lme x?

elis:nuha pun same.. beraya sakan kan derang..

mekchu said...

ohh. ye la kan.. gegirl kalo pakai skirt/gown kena la pakai spender.. tak kan pampers semata.. lupa lak.. ingat aira dah merdeka pampers.. nak gak tau tips..

mazrah said...

kite kat selangor sampai 12hb, 13 tu dah gerak balik jb dah.15 dah start kilije. tak amik cuti raya la thn ni eina..nampaknye tak dpt la berjumpe lg raya ni..

mummy_adam said...

wow, dah complete sume.. boley raya dah nie :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails