Friday, August 13, 2010

hari ke 3..

dah hari ke 3 puase kan.. cepat jek masa berlalu..
tingat zaman kanak2 posa dulu.
aku adalah sangat lemah dan lembik
tengahari jek sure usung towel kecik yang dibasahkan untuk lap-lap muka..lap-lap badan.
bleh plak tu kekadang main spray air utk iron baju tu kan..
spray2..duk depan kipas..wahh..dingin jek rasa.
mana ada ekon mekon...dah keja ni baru rasa ekon mekon.. :P

baju raya official dah beli.. chewah,
bleh plak baju raya official tak official..
kali ni kami punya tema adalah gold color..
tah cemana aku bleh bekenan  color gold tah..
asalnya nak ijau apple, tpi sesuwai ke ngankulit aku ni..
alih-alih pegi ke Nilai Square..banyak nye warna...
kompius mak cik nak pilih yang mana.
last2 cari baju daddy dulu.. sebab baju daddy special size..
nak kata dewasa xde size..
nak kata kanak2 dah dewasa..
muahahaha.. ampun daddy..(ni dah nak anibeseri ni..nnt mama banje ek..)

masa cari baju daddy tu jumpe la color gold nih..
oke fine.. sungguh suka quality kain
daddy try n puas hati..tk tunggu lama terus rembat.

abih daddy..sepatutnya aira..sbb aira pun susah cari gak.
tapi, keliling2 dalam kedai tu..jumpa yang mama plak dulu..
mama kan senang sizenye..ala2 model x jadi.. =P
terus gi bayar untuk kedua pasang baju suami isteri bewarna gold.
for you olls pnya info, seingatan aku.. aku tak penah ada baju kaler gold nih..
asik2 biru, biru terqoise.biru gelap, biru muda, biru tua, purple, pink,pink lagi, purple lagi,,
so thn ni ada pembaharuan di situ..

eh? Aira tak dapat baju ke..
Aira punya baju is special..
kena pakai size 4 thn..
bile balik nak suh dia try..
punya la payah..
mati la kalau time raya nanti dia tak mau pakai ..
huhuuu..


ps: petang ni nak bukak puase apa arr...

6 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

tiara pun x beli lagi baju AYRA.. baju daddy n mummy awal2 dh tmpah..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aku pulak, cr bj nuha dulu sebab nanti susah nak match kalo dia tak der.asalnya nak koko sekali termaroon plak.bj laki aku ngan aku tak beli2 lagi :p

eiNa said...

tiara: baju budak skang banyakk sgt yg comel2 kan..geram..dah beli 1 mcm nk beli lagi..

elis: ahaha.takpe baju mak pak senang cari..

mekchu said...

oo.. smpat kutuk laki sendiri.. hahaha.. mmg special size.. kita ni je yg senang nak carik kan.. menarik tuh kaler gold.. thn dpn la.. cop!!

mazrah said...

kite pun ingat lagi baju eina kebanyakkannye warna biru.. warna feveret gituu.. hehe..
bagus thn ni ada pembaharuan..I tak sabar nak tgk gambar raya u jugak tau.. heheh.. :P

kinna said...

kitorg takde tema lg..so far baju abah n zulfa je gold..baju saya biru. amani takde baju lg..(nk bg pakai bj kurung cam kesian)

p/s: apsal tak accept keje br? hrtu lmbt load n3 kt bwh..huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails