Wednesday, August 04, 2010

dah nak posa...

yer..kurang lagi 2 minggu saja kita dah nak posa..
posa dah habis ganti?
Alhamdulillah, thn lepas saya posa dengan cemerlang..tak tinggal .. bukan saya peknen..tapi saya kan cucuk yang setiap 3 bulan tuh.. so masa tu period saya tak datang.. dekat setahun gak saya tak period, sampai la bulan 11 tahun lepas baru saya stop cucuk...
tahun ni pun harap-harap dapat posa dengan cemerlang!
harappp je la kan, tapi skang tak penah miss pun itu "kawan baik"..

bersempena dengan dah nak posa.. akhirnya saya terbeli jugak benda ajaib ini...


 bukannya apa, senang nak bangun sahur.. masuk saja dalam ini.. set 2 minit.. "ketingggg..."
dahhh panas sahur saya!kena rajin bangun sahur sebab lately asyik la kena gastrik.. dulu tak de la teruk sangat gastrik nih.. tapi skang, lambat makan sikit terus berangin, terus sakit kepala..dan terus la gastrikss..
wahai gastrik,,jangan la datang masa bulan puasa yek!!!

7 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

yer tak yer kan.boleh la aku menapau lauk sahur dengan jayanya tahun ni :)

SiTi said...

betul tu..time2 camni mmg berguna ni

Elyn said...

keting!!! mende byk membantu kan?? heheh

hailmi said...

berigt sblm sakit..skrg da sakit kan susah :D

eiNa said...

elis: yaa betul.. tu adalah tujuannya..:P

siti: ekeke..surirumah skang canggih kan,

elyn: tinggal masak nasik je nih,lauk tak yah susah hati dah

emi: tu laa pasai. skang dh kena stand by ubat jaa

alyyani said...

eh eina. amik jab 3 bulan kan? sama dgn alya. aritu 2 bulan tak dtg. sekali dia datang 2 minggu tak stop. adeh. nak puasa ni. risau pun ada. oh microwave, sgt diperlukan nak2 time sahur. selamat berpuasa ye. awal sgt ke wish? tak lama dah kan? :)

eiNa said...

alya, tu la..jab ni mmg hormon tak stabil.. eina setahun tak period tau..memang risau gile.. sebab tu dah stop dah skang.. mane la tau kut2 "telekat" plak ke..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails