Friday, December 16, 2005

best ke keje?

ntah ler..actually best ke bile dah keje?dah ade duit sendiri.. dah ade life sendiri..dah ade kerjaya sendiri...tapi kalau aku tanye diri aku sendiri balik kan...best ke keje?aku sendiri tatau nak jawap.. for me .. it's gud..we have our own money...we can buy anything we want..we can spend our own money...that's only in money side..tapi kalau tanye perasaan..best ke perasaan ni keje?kene arah tu..arah ni.. kene buat tu..buat ni...kene marah tu..kene suruh ni...hurmm.. what to do..sume tu adalah tanggung jawap..suke tak suke aku kena face it..tekanan ke aku keje?tak rase pun tekanan sangat..aku suke keje sebenarnye..tapi bila balik umah..letih tu tak yah cakap ler kan..cube bayangkan org keje berat..kene panjat tiang ke..kene buat bangunan ke..mesti diorang tu lagi penatkan?bayangkan plak kalo org tak de keje??!!ermm.. kesian..abis belajar tapi tak dpat keje lagi...duit dah beribu habis...hutang dah keliling pinggang...(Loan n whatever..)n then tekanan sbb tak dapat keje lagi...mak bapak dh bising...kengkawan sume tanye..mase tu dh tak kisah nak keje ape pun..janji keje...jangan menganggur dn goyang kaki dah...atleast ade income masuk.. so.. aku besyukur sangat dgn ape yg aku buat sekarang...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN...kengkawan ku yang bekerja..bersyukurlah.....sbb masih ade orang yang lebih malang dari kite... ;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails