Friday, December 30, 2005

Le-Me..Tih-Mih...

hehe..sape paham cakap macam tue?ingat lagi dedulu zaman kanak2 ribena..suka main cakap cakap macam tu..sbbnye tak semua orang tau cakap macam tu..so kalo ada ape2 rahsia ngn kengkawan ke..nak mengumpat ke(kecik2 dah pandai mengumpat..) kami akan gunakan bahasa yang macam ni la...
sa-ma ya-ma le-me tih-mih....(saya letih..) heheee....ntah ler..ape yang letih sangat pun tatau...tdo cukup...makan cukup..rehat cukup la kot...pikiran letih kot...banyak sangat keje...alerr..orang lain pun banyak keje jugak kan..saja la ..aku ni mmg mengada-ngada pun..
tak pun sebab semalam aku tdo salah bantal..pagi tadi bangun rase berat semacam je kepala..tengkuk plak sakit,nak pusing muke pun slow slow..org tua2 pesan..kalo tdo salah bantal..kena jemur bantal yang kte tdo tu..tapi zaman moden skang..kalo tdo salah bantal..gi klinik je ..nnt doctor kasi ubat,alerr..ubat yang doktor bagi pun sebenarnya minyak panas..mcm yoko-yoko..hehhhh kalo cam tu ..baik aku pakai "bam serai" aku jer..huhuuuuuuuu....

dah penghujung tahun 2005 ehh!tahun ni...ntah le..besh pun ade tak besh pun ade..tapi macam banyak yang besh laa...antaranya..konvo aku bulan 4 aghi tu....bulan 4 jugak aku start keje ngan Malaysia Airlines System (MAS) banyak kengkawan baru aku kenal...mcm2 jenis manusia ade..
awal bulan disember aku dpt tukar keje baru..yang lebih challenging..keje ngn msc status company..kene deal ngn foreigner..kene buat keje ngn msc...
n yang paling besh adalah aku ade"seseorang" .. =)
yang tak besh tak yah cite la kan..aku harap yg tak besh tu akan jadi yang besh nnt....

so tahun depan..aku harap aku dapat ape yang aku nak...n better than this year...
betambah tahun bemakne betambah laa jugak umo ..hehee..dah nak masuk 25 tahun ghupenye aku nih?!!!dah suku abad dah ghupenye..hishh..seb baik lerr aku kecik..so nmpak le mude lagi..kalo org tak kenal pun still ingat aku nih 19-21 lar...huhuhuuuuuuuu..bangge sket nih! (hhahh kan dah ada org ingat aku umo 20 thn.. ;) )

1 comment:

Anonymous said...

fuhhh ...tabik spring...start bloging 2005...bape thn nye diari.... dh leh jd jurnal pun...armilia...igt aku dak?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails