Wednesday, September 30, 2009

... rutin seperti biasa..

dan kembali seperti biasa...
dah habih beraya ke??!..

tatau la nak ckp raye tahun ni kenapa suam suam kuku saje...
mgkin slack sbb kejadian petang sblm raya tu kut eh..
ekceli.. kejadian tu melibatkan kami sekeluarga jugak..
benda beharga seribu lebih hilang begitu saja dan yang menyedihkan lagi.. hilang dlm rumah...
ok..enuff malas nak cite balik...

apepun.. mlm raya ke 3 keluarga Hj Haron buat bbq..
banyak plan nak beraya tak menjadi sbb keadaan kereta kami yang hampeh..
plan nak p kenuri di Teloi pun separuh jalan smpai kuala ketil masuk simpang Teloi dah tu patah balik... sbb aircond rosak.. bayangkan bejalan tanpa aircond di hari panas.. macam naik oven...
petang2 plak bemalas malasan di umah....
last2 cuti abih cam tu jek..

keje pun nimbun..semalam masuk keje email ratusan.. huhh.. cv laa.. mc laa...
okeh..smbg keja.. cepat la ujung tahunn... :D

11 comments:

FIESYAH said...

biaselah naik keje cuti lame2 ni menimbun...maleh lebih ape pun syah ucapkan SELAMAT HARI RAYA..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aku hilang gelang hantaran yang 2K di pagi raya ke2...rupanya salah letak..huhuhu

mzrh said...

welcome back to work :D

eiNa said...

fiesya: tu la.. besh nye kalau leh cuti lama2.. :P

elis: aarr.. ilang salah letak xpe elis.. ni ilang dicuri oleh org dlm umah tu lagi.. nak2 belum dipakai.. Aira punya neklace MIL hadiahkan..blum smpat dia pakai org lain rembattt dlu.. =(

mazrah:welkem...welkem...

MeL said...

alahai sedara2 sendiri ke yg punye keje ni eina? mmg xbesh la cmni. cian aira xsempat pakai..

eiNa said...

Mel: tu laa pasal...even dah tinggal serumah tpi kalau bukan darah daging sendiri cam tu ler jadinya.. buat cam ne bukan rezeki Aira..

azzamoro said...

isk ilang brg kemas ker kak eina. bengang nyer...

-yani- said...

sabar jelah.. kalau sendiri yg hilangkan mungkin rase marah tu kurang sikit.. ni sebab org yg curi.. menyampah jek kalau pikir kan..?

cepat hujung tahun? dpt bonus kah? :D

mummy_adam said...

lerrr... cian nyer aira.. xbesh lah camtu..

apa2 pun, Selamat Hari Raya & Maaf Zahir Batin :)

Elyn said...

apa yg ilang tu eina??

eiNa said...

azza:a ah.. rantai leher..

yani: memang pun.. ni org curi.. duk stu umah lak tu..sian MIL aku..

ena: tu la.. AIra xde rezeki beraya ngn rantai baru..

elyn: rantai arr elyn... :(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails