Monday, January 19, 2009

berat ?

semalam...kat Giant Kinrara.. saja nak mengetest tiimbang berat...

berat mama+ aira = 55.5kg
berat mama = 45.5kg
maka = berat Aira adalah10 kg..
aduiyaiii.. padanlaa skang mama dukung menyenget je bahu mama nih... dah tu Aira pandai demand.. ngan orang len tak mo.. nak ngan mama saje.. huhuuu..

chup!! berat aku 45.5kg ?! ehemmmmmm.... mcm turun 2kg kan? aku nak turunkan lagi nih.. kalau bleh nak 43kg? bleh gituu? ke aku kena tambahkan berat lagi supaya seiring dan sejalan dengan Aira.. tak la menyenget sangat nak dukung dia..

7 comments:

cik mzrh said...

eina, rasenye 43 tu bukan ke mcm tak seimbang nnt. 45 tu ok la kot untuk eina.. yg penting BMI ideal ;) dan juga sihat. :D

Yana said...

Kak eina baik maintain jek..yana ni dah turun sampai 40..Ammar makin berat (berat badan+berat perangai..haha)..bukan menyenget lagi dah..sikit lg mau tumbang...huhu

Aku Bukan Bidadari said...

wah..apsal berat skit sgt??? tiara dh 53kg.. lambat nau nk dpt 50kg (berat yg dulu) isk isk.. jeles ar ngan eina..

eiNa said...

mazrah:saje je tekenangkan zaman zaman slimm shaddy dedulu..

yana: insyaAllah.. mesti maintain.. :D

tiara: sikitt je lagi .. 3 kg tu kejap jekk... :P

Salina Inzaghi said...

uish eina..cukupla 45kg tu...takmo ler keding mcm dulu

mummy_adam said...

wow.. slim nyer.. sya dolu2 55kg.. tp skrg 59kg.. xmo turun2 plak.. hahaha.. lemak tepu kot nie.. :)
adam sama cam aira lah.. pandai memilih skrg.. xlarat tul..

azzamoro said...

waaa.jelesnyer. 45kg adelah berat kite masa tingkatan 5....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails