Thursday, September 30, 2010

Gaya Si Comel Berbaju Raya!

Salam suma..
Aira nak masuk contest la.. 

contest ni aunty yana dengan aunty azza yang anjurkan... 
Aira nak meramaikan lagi kawan2 Aira 
 boleh geng dengan Ammar dan Airyll nanti...
mana la tahu rezeki Aira menang nanti.. 
hadiah2 pun banyak dan menarik..
Macam hadiah Akedemi Fantasiii plak rasanya..maklumla tempat pertama saja dah bermacam-macam hadiah. dah tu, tempat kedua pun sama.. tempat ke tiga.. ada jugak top refferal.. ada lagi entry terbaik..macam-macam ada hadiahh....

best kan?!
 mama Aira ni dah duk berangan-angan dah hadiah-hadiah yang ditawarkan..  


dan sponsor-sponsornya adalah:



  BabyRuffkins //    * Gin & Jacqie //    * Myavenue888  //   * MySuperkids  //   * SecretBargains  //   * Tote Boutique  //  * Tupperwareville //   * Weego Bottles  //  * Victoria's Secret Heaven  // eoeonline  // sofeababywear // Izzabakery //Mahanim



ok.. ni gambar Aira.. peace!!

Aira Irdina Binti Adzmi Idham
2 tahun 4 bulan.

5 comments:

kinna said...

glamernya bj raya aira..posing smp senget2 kepala..gud luck ye..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

good luck dear!

-yani- said...

peace tak tinggal aira ek.. :)

eiNa said...

kinna: tq.. msk la gak..bg yana ngn azza pening paler.. :P

elis: gud luck to u too for nuha.. ;)

yani: sejak dh terror buat peace..pntang nmpk camera.. suma peace!

mekchu said...

aira comel.. nmpk mcm dah besar sgt dah.. good luck.. najmi x de gmbr yg senonoh..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails