Tuesday, September 07, 2010

selamat balik kampung!

selamat balik kampung pada yang akan meneruskan perjalanan ke utara-selatan-timur ataupun sabah dan sarawak.. berhati-hati di jalan raya...

maafkan kata-kata saya secara sengaja mahupun tidak sengaja mahupun di saja-sajakan..

kita hanya insan biasa yang pasti punya banyak kelemahan..
sekali lagi,maaf zahir dan batin...

makan kuihraya ingat diet kita sama.. :P


pada yang berada di SP jemput datang beraya di rumah family saya..  nak beraya di KL tunggu 20hbln lebih saya balik KL plak, kita beraya sama2... :)

akhir kata.. saya  ingin mengucapkan selamat hari raya dan selamat bercuti!


ps: nanti kalau rerajin di musim raya saya update ler..kalau tak,kita jumpa nanti dilain rancangan!

5 comments:

Elyn said...

selamat pulang kedesa terchinta!!!

mazrah said...

happy raya eina!!! : )

e.l.i.s.s.m.i.e said...

selamat hr raya..maaf zahir batin!!

lily lotus said...

salam aidilfitri eina :)...mesti rindu nanti lama tak jumpa aira..hehe

DYLA said...

selamat hari raya buat ayra sekeluarga.

maaf zahir batin =)

dari inas & famili

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails