Tuesday, April 13, 2010

jenjalan di My.DIN

si kecil berposing atas stage.. =)

membawa mak abah ke medin usj..  kami bawak mak abah ke My.Din usj..medin kan terkenal dengan barang2 keperluan haji..syiok la nak soping jubah..abah beli 2 helai for Raya nanti.. so tema kami nanti pun nak kaler sama wan jugak lah.. go green!! Mak plak x de size la pulak..aiyoo.. hiks.. baju mak saya memang susah nak dapat size..kena la diet ye mak..nanti susah nak beli baju, jubah banyak cantik2 tapi tak de size plak.. =(

Aira plak soping cekak rambut..pandai jek dia pilih yang kilat2 ada batu..terus letak atas pala dia kaata "tikk nye.."memei ni.." sekali tengok harga 9.90 laa.. cekak bukan selalu dia nak pakai pun..skang ni kalau nak kuar umah je terus paakai cekak.. heheh.. anak mama dah pandai begaya nih.. mashih wan beli cekak kat aira smpai 10 hinggit..heheee.. 


last.. sebelum balik Aira naik "yayahh" tapi yayah ni x jalan plak.. kami baji naik menan lain plak.Tapi tang yayah ni nak jugak posing, sebab dah kenal "yayahhh". Siap posing ngan Wan lagi haa.. . nanti kita p "jhoommm" lagi okei..

8 comments:

SiTi said...

salam ziarah...

Ju@Lucky^Mummy said...

comel nye aira...

pandai posing lak tu..
huhuhu...

Diyana Zulkifli said...

aira dah besar,anak dara sunti gitu..hihi

eiNa said...

siti: salam..jemput masuk ye.. =)

jua: ehehe..posing ala2 manja gitu..

donat: ekekek.. bleh geng ngan Mia kalo jumpe kan..

churalliya said...

oo.. kecik2 dah pandai 'pow' tok wan belikan aksesori yee.. pandai bergaya sok anak dara nih..

SiTi said...

x...TaPi AkK sItI ye uTM dULU =)

liza said...

salam eina..
kita dah lama tak pg mydin usj..dulu2 masa duk shah alam..mmg selalu ke sini..suka beli brg kat mydin..n ada satu kedai muffin tu..best muffin dia..rindunya nak kesana..

Elyn said...

haha cumel jer dgr yayah !!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails