Sunday, March 14, 2010

photoshoot giveaway bersama Moon

First sekali saya nak ucapkan tima kasih kat sis moon yang telah lanjuttkan tempoh giveaway nye ini... =)
atleast saya bleh try jugak even saya tau saya tak sepower peserta2 lain kan.. even saya hanyalah silent reader saje.. ai kan pemalu!!! hahaha

Asalnya saya tengah cari2 gambar nak di jadikan wall deco untuk  buat frame lah kononnya kan.. tapi belek punya belek folder gambar saya ni, rasa cam tak de pun gambar yang cantik untuk letak dalam frame dan gantung dekat dinding.. =( sedih sebab banyak gambar yang saya amik ade je yang tak best nya..
tengok plak kak moon extend giveaway ni..harus saya mencuba.... =)

syarat pun senang sbb sebelum ni pun saya mmg dah jadi follower kak moon ..tinggal nak buat entry saje dengan menyambung ayat ni...

Saya tingin sangat nak berPS kerana... saya nak ada gambar family yang cantik-cantik untuk dijadikan perhiasan sebagai wall deco umah saya, sekarang ni dinding umah saya kosong saja dan saya sangat teringin menghias dinding dengan gambar2 family yang vogue da vass sebab saya tau kak moon memang pandai amik gambar dan hasil ps kak moon sure akan membuatkan saya terasa sayalah yang paling cantik, dan husband saya yang paling ensem dengan anak saya yang tercomel akan terpampang di dinding umah saya dari hasil kreatif kak mooon......

Seriesly saya suka tengok hasil photoshoot yang cantik2.. sebab saya tak pandai amik gambar.. huhuhuu.
tengok snap dari moon sejuk jek rasa.... tak caya cuba tengok nih dari blog moon

cantikkan?? ada banyak lagi gambar yang saya sangat adore.. hurmm harap2 saya dapat posing camnih dan bleh la saya simpan gambar yang cantik2 dan jadikan wall deco nanti!! =)

sape lum join ..sempat lagi sampai 19 march ni..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails