Friday, May 14, 2010

khemah dalam umah.

tengok nih..siap main khemah2 dalam umah oke?! 
adeh.. sabaq je la.. siap bawak " kakak2" dia main dalam tu.. tdo dalam tu.. tak cukup dengan tu, tilam pun dia usung dalam tuu.. seb bek la daddy rajin nak melayan duk bekampung dalam kemah tu gaks..ahaha.. harap mama..hehks.. 
sowi la yek , stakat 2 minit je leh duk dlm tu..

6 comments:

Salina Inzaghi said...

hehe comey nyer khemah dia...ni kalu bawak gi camping tepi sungai sure dia seronok yek...dhla dia suka nk berenang ;)

5577 said...

hehe.. comey je si aira ni.. :D
clever girl..
nadhrah so far xpernah nak bwk masuk lg.. tp dia bwk semua mainan dia masuk dlm khemah.

eiNa said...

kak nani: tu la..tingin bawak dia p picnic tepi sungai smbil mandi-manda makan sosej..wah..best@

farah:ahakss.. nadhrah duk luar mainan jek duk dalam khemah ek..ekkekee

Jiey Mien said...

Penat la daddy melayan..
=)

lily lotus said...

wah..seb baik dia tak suruh bawa masuk kipas sekali..hehe..ayra ni memacam..geram jer tgk

Salina Inzaghi said...

aik..org ckp pasal camping tetiba mak plak sebok nk mkn sosej hahahha ngidam ka per? ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails