Wednesday, June 24, 2009

...3 langkah pertama...

yeshh!!!
at last...
semalam dalam pukul 8 lebih...
Aira telah bejaya MENGORAK LANGKAH...
sebanyak 3 tapak... =)
jadi la kan... sikit2 lama lama terrror laa tu.. biar lambat asal selamat...
chaiyokk Aira..teharu plak mama tengok Aira dh bleh bejalan..
wlupun baru 3 langkah harus mama bangga dengan Aira..
wan kata beli apa2 hadiah bagi kat Aira..
ok, petang ni jugak mama singgah Giant beli apa2 kat Aira bagi hadiah eh..

11 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

wah..tepuk tepuk!! x sabar nak tunggu nuha ada kaki gak mcm aira..skang dah berdiri tapi bila lama sket dier mula laa nak pegang orang..dier takut jatuh :P

Elyn said...

cyaiyok2 aira..... wafiq pun dh 4 step semlam. asik x dpt nk snap pic die huhuh teruja kan??

Queens said...

iskkk aira..
bestnya dh leh jalan..
ari tu ayra pun perasan gak ingat dia dh leh jalan siap lepas tangan
pehtu jatuh terantok kat bucu krusi
lebam dahi..
hu hu hu

eiNa said...

nuha: common2... usaha tangga kejayaan,

wafiq: waa... wafiq lebih 1 langkah.. bwekk

ayra: aira pun banyak kali lebam kat dahi sbb perasan leh jalan sblm masanya...

azzamoro said...

heheh...bagus aira..pasnih leh jalan pimpin tgn dengan airyll..hehe

MeL said...

yeay, good job aira! mama aira kn extra careful la pasni hehe..

eiNa said...

ayrill: okeh..nnt kta p jenjalan kat playground eik..

mel: a ah.. kena extra careful nih..

-yani- said...

tahniahh aira...
:)
mintak hadiah mahai2 sikit na.. :)

Mrs.R @ Emi said...

yeay!! slow2 xpe...janji pandai jgk nnt..hahah..emily xpandai lg...xpe..xpe..sabo

Magnificent Moments of Life said...

go go aira....*CLAP CLAP*
nanti auntie blanja aira makan gelatos

eiNa said...

yani: weh..pandai ajaq anak aku demand2 adiah no..dah le mama dia sengkek gila bln nih.. :P

emi: xpe.. biar lambat asal bleh jln.. :) sabar ye mily nnt kte gi jln sama2..

aunty linda: yeay!! blanje mama dia sama eik.. ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails