Monday, June 22, 2009

..Aira pun "packing" gak..

jum tengok apa Aira buat bla mama sebok mengemas..


memula dia pun nak masuk dlm kotak...


yeayy..dah masuk!!! =D

alamakk..ada paparazzi tgh amik gambar..kantoi nih...


dan hasil selepas mama ngan daddy buat x layan kt Aira...
pas ni sapa nak kena kemas balik?!!

ps:cam anak kucing plak duk dlm kotak tuh.. :P

9 comments:

-yani- said...

aira.. baik2 men dlm kotak tu..
nanti terperangkap hehehe
tak leh keluar
:)

e.l.i.s.s.m.i.e said...

woww, hebat!!!

saya pun nak balik mengemas jugak laa..hikss

xoxo,
Nuha

mazrah said...

ni kena packing aira skali ni..hehe..
gambar yg last tu, muka macam puas hati tak bersalah jek..haha.. comel.

Anasfadilah said...

wah..tak sabar ye Aira nak pindah rumah baru..:)

comel aje kamu duk dalam kotak tu AIra..heheheh

eiNa said...

aunty yani: best woo main dlm kotak..

elis/nuha: jum..jum kemas..syiok woo.. :P

mazrah: dia mmg suka buat muka "tak bersalah" :D

aunty dila: comel mcm CAT kan?! :D

Elyn said...

baik nyer aira tlg mama die menyepah opss mengemas la!!! huhuh

azzamoro said...

kak ina pindah maneee...

Jiey^Mien said...

rajinnya aira.. bleh buat menantu neh.. =)

eiNa said...

elyn: hurmm..mmg susah nak mengemas klu dia ada..tlg menyepah cukup pandai..

azza: PUJ 7... next entry cita pasai pindah plak..

jiey: menantu ni pandai nyepah je jiey huhuu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails